Kiitos osallistumisesta asiakastyytyväisyyskyselyymme


Otteita kyselyyn annetuista vastauksista

Toteutimme asiakastyytyväisyyskyselyn marras-joulukuussa 2024. Haluamme kiittää kaikkia vastanneita osallistumisesta.

Vastauksissa korostuivat pitkät asiakassuhteet, sillä yli puolet vastaajista ovat olleet matkassamme yli kymmenen vuoden ajan. NPS (Net Promoter Score) on kyselyn tulosten mukaan 69, mikä kertoo, että olemme onnistuneet tehtävässämme tehostaa asiakkaidemme liiketoimintaa.

Saimme paljon hyvää palautetta, myös kehitysideoiden muodossa. Esimerkiksi lisätieto hiilijalanjäljestä kiinnostaa teitä monia, ja toisaalta annoitte ajatuksia tuotteiden kehitystä varten.

Yhteydenottoa toivoneisiin tullaan olemaan yhteydessä alkuvuoden aikana.

Mikäli haluat lisätietoja asiakastyytyväisyyskyselystä tai sen toteutuksesta, vastaan mielelläni kysymyksiin.

Ystävällisin terveisin
Labkotec Oy
Pekka Nurmi
Myyntijohtaja
pekka.nurmi@labkotec.fi