Haemme oma-aloitteista ja toimeen tarttuvaa kirjanpitäjää vakituiseen ja kokoaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävänä on toimia yrityksen pienen taloustiimin tärkeänä jäsenenä Pirkkalan toimipisteessä.
Olet yrityksen taloushallinnon osaaja, jonka päätyötehtäviin kuuluu mm. myynti- ja ostoreskontrien hoitaminen, kuukausikirjanpidon tehtävät sekä ALV-kirjaukset ja -ilmoitukset. Monipuolisiin tehtäviisi kuuluu myös muita talous- ja toimistotöitä tilanteen mukaan.
Toivomme sinulta:
- Hyvää ja monipuolista kirjapidon ja siihen liittyvän lainsäädännön osaamista
- Tehtävään sopivaa koulutusta, esim. taloushallinnon tradenomi, yo-merkonomi
- Vähintään muutaman vuoden työkokemusta vastaavista työtehtävistä
- Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
- Hyvää tietoteknistä osaamista ja käytännön kokemusta taloushallinnon järjestelmistä
- Ongelmanratkaisukykyä ja kärsivällistä otetta työhön
- Iloista, reipasta ja joustavaa työasennetta
Tarjoamme sinulle:
- Vakituisen työsuhteen ammattimaisessa tiimissä
- Mahdollisuuden työskennellä alallaan arvostetussa ja pitkät perinteet omaavassa yrityksessä
- Paljon monipuolisia työtehtäviä, joita saat tehdä itsenäisellä otteella osana tiimiä
- Mahdollisuuden olla mukana uuden, modernin ERP-järjestelmän käyttöönotossa taloushallinnon ammattilaisena
- Osittainen etätyömahdollisuus
Hae mukaan työporukkaan, josta ei tekemisen meininkiä puutu!
Jätä hakemuksesi oheisen linkin kautta mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 17.4. Liitäthän hakemukseen palkkatoiveesi ja CV:n sekä mahdolliset suosittelijat. Työt alkavat sopimuksen mukaan toukokuussa sopivan henkilön löydyttyä.
Lisätietoja tehtävästä antaa HeadCount Oy:n konsultti Pekka Suuripää (puh. 040 487 3787, pekka.suuripaa@headcount.fi)